Kbrafrkan epidural de olsan spinal de doğum sonrası illa baş ve bel ağrısı oluyor sonra geçiyor ama yinede ara ara kendini belli ettiği oluyor, ben bir haftada toplanmıştım o halimle çarşıda bebeğime alışveriş yapmıştım Ayrıca kış aynıydı kar yağmur… Halada arada dikişler batar üşütünce sancı yapar ama iyiyim korkma öyle benide korkuturlardı baştada çok bilmiş annem, ama asla öyle olmadığını gördüm