Kızlar staj vakti geldi ama ben staj yapamayacağım 3 aylık hamileyim doktor ayakta çok durmamalisin falan dedi. Hocaya yazdım hoca da gebelik ve risk raporunu evrakların arasına koy demis. Gebelik raporu nedir. Risk raporunu nasıl alacağım bilgi verebilir misiniz bana acil