ozgese-s Kızlar nasıl geçiyor yan yatmaktan uyuşmuş durumdayım belim sırtım çok ağrıyor ama genede bebeğimi hissetmek çok güzel sizlerde durum nasıll dışardan farkettiniz mi bebeklerinizi ?
SerraveAnnesii Haftadan selam 👋🏻 Güzel gidiyor şükür bu haftalarda iştahım birden açıldı onun dışında sorun yok 😂🤰🏻 içimde kıpırtılar var ama daha dışardan farkedemedik 🤷🏻♀️
ozgese-s SerraveAnnesii hiç sorma bende de bir iştah durduramıyorum kendimi özellikle gece kalkıp yiyorum 😂😂 5 gündür dışardan farkediyorum sende yakında hissedersinn 🌷🌷