Melos1 Zehra1606 ya benim bebiş haftasına göre kilosu iyi gecenlerde acile gittim tam 32. Haftalıktım bana bebeğin 30-31 ile uyumlu dedi ama kilosu gayet iyi neden öyle demiş olabilirki? Pzartesi kendi doktoruma gidicem sorucam ama aklıma takıldı
dakpinar- Deletedmom54555 üzülme canım , sağlıklı dediyse üzülme dün ben de kontroldeydim doktorum karın çevresi önemli dedi eğer haftası ile karın çevresi önemli ise kilosuna cok takılmayın dedi ,strese sokma kendini . İnşallah saglıcakla kucaklarsın annesi ❤️
Deletedmom54555 dakpinar- inşallah çok sağolun hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 😍 karın çevresi falan hepsi uyumlu şükür 🥲 işte zayıf biraz sadece . Doktorum sigaradan dedi bıraktım tamamen faydası olur umarım 🙏🏻
dakpinar- Fatima42_ sağol kuzum, bebeğe kilo aldırmak için özellikle yemedim aslında ama muz,meyve , sebze yedim hep ,et ,tavuk çok yiyemedim aslında ilk 3 ay tiksinmiştim çünkü , yumurta yedim bir de hep 🥰
Fatima42_ Bende elimden geldiğince muz yiyorum. Meyve yiyorum yumurta 2 tane yiyorum ins bütün bebisler kilo alır kızım kucuk doğmuştu ☺
dakpinar- Deletedmom54555 oyyy hiç üzülme annesi o zaman , kıyamam bırak tabi sigarayı kuzum etkileyebilir belki o da 🥰❤️