Kızlar rahim ağzı kısalığı 1,5cm denmişti dün akşam saat 5 gibi serklaj dikişi ameliyatı oldum. Sürekli nstye bağladılar bebeğimin kalp atışını da dinledim serum falan da çok veriyorlar çok şükür şimdi iyiyim ne zaman taburcu olacağım belli değil, bundan sonra nasıl dikkat etmeliyim oturup kalkarken ev işi falan yapabildinizmi sizlerden de tavsiye almak istiyorum