Cansusn Kizlar selam, 36+5 gunluk hamileyim. Dun hastane cantamizi hazirladik. Ancak biberon ve emzik koyma konusunda cok kararsiz kaldim. Biberonu keşfeden bebek anne memesini zor kabul ediyor diye biliyorum. Bu nedenle risk almak istemedim ancak yine de lazim olur mu? Emzik desen o da ayrı bir tartisma konusu. Siz nasil yaptiniz? Buarada aldigim biberon ve emzik aventin yenidoganlar icin olan anne gogsune en yakin modelleri.
SerapTadelenTtnc Cansusn her ihtimale karşı ben çantama koydum anne sütü gelmeyince hastanede mama veriyorlar zaten yanımda dursun kullanmasamda dedim
Edirefp Cansusn emzik evet ama kesinlikle biberon vermeyin 2 kuzenimde hastanede biberon verdikleri için daha sonra süt olmasına rağmen meme almadı çocukları ben koymadım şırıngayla veririm en kötü
begumge Cansusn çantaya biberon koymadım ama burada bir annenin doğum hikayesinde okumuştum sanırım bebeğe Emzik aramışlar ilk gece zor oldu diye. Nolur nolmaz diye emzik koydum çantaya.
Gulyllu Selam canım bende 36. Haftaya girdim bugün emzik koydum valize çünkü hemen vermeyi düşünüyorum ilk oğlumda da verdim ama biberon konusu benimde kafamı karıştırıyor almadım bile düşün 🤔 Ama Burda oldu ki sütün gelmedi , bebek memeyi almadı vs durumlarda hastaneden sıfır veriyorlar bir tane öyle bişey olursa eşim alıp gelene kadar kullanırım diye düşündüm Ne yapsam bilemedim Yani 🤔😏
Zeynepreyyan Hayır gerek yok . İlk günden biberon vermeyin sütte emdikce gelecek mecbur kalmadıkça ne mama ne de biberon vermeyin. İhtiyaç olursa eczaneden alınır
Mervclk Cansusn yine de koyun bence ben de hemen sütüm gelir vermem diye düşündüm yine de aldik iyi ki almışız saatlerce emzirdim meğer hiç süt gelmiyormuş ebe gelip baktı göğsüme aç bebek mama verin dedi mecburen verdik orda