Zeynepp-krd Merhabalar,hamileliğinizin 13. Haftasında kız olduğunu öğrenip, sonraki haftalarda erkek olduğu kesinleşen varmı :)
Minnakkurabiyeveannesi27 Zeynepp-krd bazen yanlış gören doktor oluyor ama işinin ehli bir doktor ise değişmez diye düşünüyorum
minikayak2-6 Zeynepp-krd bana da 12de kız dedi ikilide. 16da netleşir dedi iki haftamız kaldı bekliyorum bakalım 🙏🏽☺️ bu doktor yanılmazmış pek 🥰