Sidddiikaaaa Benimki komplet moldu 8.haftada kürtaj oldum yaklaşık 8 ay oluyor doktorlar bana 6 ay hamile kalma dedi şuan 10 haftalıgım bende çok korkmuştum ya tekrar ederse diye sevinememiştik bile ama kalp atışını duyduk bebeği gördük üniversitede doktorlar mol keseye benzemiyor dedi takip altında tutacaklar 1 sene içinde hamile kaldığım için sağlıklı dediler