AsenaD her doktorda haftası farklı çıkabiliyor. Bizde de ilk gittiğimizde bebek görünmedi. Hatta gördükten sonraki başka bir kontrolde oturtarak baktı doktor, göremiyorum bir şey dedi. Sonra sıkıştığı içinmiş dedi 🤦🏻♀️ Başka bir doktora daha görünün. Ama öyle bir sorun oluraa (inşallah olmaz) canınızı sıkmayın. Allah büyük, hep bir mucize oluyor. Sağlıkla kavuşmanız dileğiyle 🙏🏻