_meltem2 6+2 haftalıkken gittiğimde bebeğin kalp atışını duyamadım doktor hemen kürtaj olmam gerektiğini söyledi ben istemedim bebek küçük diyip beklemek istedim sizce ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mı ?
Cigdemozcan _meltem2 canım kesinlikle beklee bende 7de duydum geç döllenme olabilir 9 a kadar bekleyin diyolar bazen
Asyaayaz1 6+3 de bende aynı durumu yaşamıştım ama bana Kürtaj demedi normal durum dedi bir hafta sonra 7+4 de gittik duymuştuk eşimle bekleyin kesinlikle
_meltem2 Asyaayaz1 Çevremde de aynı durumu yaşayıp bekleyen çok iki doktora gittim ve ikisi de direk kürtaj dedi bende anlayamadım bekliyorum şuanda 🤲😟
kahvekitapakademi _meltem2 salı tekrar gel dedi ben yarın bir doktora daha gideceğim. kendimi harap ettim…
_meltem2 kahvekitapakademi bence biraz daha büyümesini beklemelisin bende öyle yapıyorum inşallah duyarız 🤲🌸