Hamileliğimden önce resmen aşıktım sigaraya. Öğrenir öğrenmez bıraktım tabi zorlandım başta yalan değil. Kahve yanlarında , yemek arkasında çok severdim. Ama bebeğimden önemli değil. 13 haftamız bitecek gerçekten hiç aramıyorum. İçene de anlam veremiyorum hamilelikte. Ben kola içerken vicdan azabı çekiyorum kaldı ki sigara… bence nasıl sağlıklı beslesem diye düşünün bebeğinizi tek tiryaki siz değilsiniz böyle düşünün içinizdeki miniği zehirlemeyin.🙏🏽💐