tospikaskim Merhaba hanımlar gülteoe avicenna cem ardıç doktor a giden var mı iyi doktor diye duydum ama hastane çok pis iş doğru mu acaba?
Buketakdmn tospikaskim ben gidiyorum şuan 30+1 iz çok ilgili ve güler yüzlü iyi ki tercih etmişim diyorum :)
Aasya tospikaskim doktor hakkında çok güzel şeyler okudum hep.devlet takipliydim ve son ıkı hafta kala doğuma onda karar verdım haftaya doğum var bakalım dedıklerı kadar var mı .çoğu tanıdığım o hastanede doğum yaptı memnundu
Crcs tospikaskim doktoru bilmiyorum ama hastane evimize yürüyerek 15 dk. Uzaklıkta olmasına rağmen tercih etmek istemedim çünkü içi berbat gerçekten özelin ö’sü yok.
tospikaskim Buketakdmn bende hep doktor iyi diye duydum da hastane kötüymüş pis ve devlet hastanesi gibi kalabalıkmış doğru mu
tospikaskim Aasya hmmm ya bende doktorum var da memnunum da biraz pahalı geliyor şuan bile 270 ödüyorum yen yılda 300 olur kesin o açıdan aklımda başka bi doktorun da olmasını istiyorum
Aasya tospikaskim bir şans verin bence. Suan her şey çok pahalı buranın muayenesı de 140 nst 30 TLydi. Sırf doktoru ıyı dıye dırek gıttım bende oraya .
tospikaskim Aasya hastane nasıl sizce temizlik konusunda ne biliyim diğer çalışanlar faln çünkü ister istemez onlarla da iletişim halinde oluyır insan
Aasya tospikaskim şöyle söyleyim bir pisliğini görmedim henüz bıde ınternet yorumlarında yazıyordu pis dıye fılan ama açıkçası gözüme çarpan bısey olmadı. Eğer öyle bısey olsa bu kadar kişininde tercih edicegini sanmıyorum pek.en iyisi gidip kendı gözünüzle görmeniz içiniz daha rahat edicektir.bir kere de olsa doktorla görüşürsünüz en azından aklınızda soru ısaretı kalmaz
tospikaskim Aasya aynen bencede istiyorum bakalım bu sefer de benimkine gideyim bi karar vercem artık 2li tarama olacak şimdia ama merk ediyorum o doktoru da hep iyi yorum bi kötü yorum yok
Aasya tospikaskim sızın daha haftanızda erken.ben herseyımı devlette halletım sımdıye kadar doğuma ona karar verdım.direk sezeryan degıl de normal düşündüğü için tercıh ettım.her defasında 300 vermektense yarısını verırsınız aynı güzel hızmetı alırsınız.gerısını bırıktırırsınız bıle.doğumdan sonra daha da lazım olcak 😊
tospikaskim Aasya evet benim daha erken 11 haftalığız o yüzden başından değiştircrksem değiştireyim diyorum. Biraz yüksek ücretleri o yüzden. Yoksa aldığım hizmet güzel doktorum yine iyi her saat ulaşabiliyorum. Ama yüksek geliyor doğum ücretleri bile şuan normal doğumu 6buck diye duydum Sezeryan tabi daha pahalı ve yeni yıldan sonra da artacak
Aasya tospikaskim açıkcası gebeliğiniz sağlıklı bir gebelikse sorunsuz gidiyorsa daha uygun yere hidin tabıkı.gittiğimde bu doktorun kapısında sıra oluyo hep.İnstagramda da hesabı telefon numarası vs var bakabılırsınız
Crcs tospikaskim arkadaşım orada tavsiye üzerine Leyla hanıma doğum yaptı. Gidip odayi görmüş oldum eski ve begenmedim çok sıkışık bi hastane. Ben gebelikten önce kadın hastalıklarına muayene olmuştum yabancı bi doktora yönlendirdi banko memenun kalmadim o zamanda. Içime sinmedi açıkçası 🤷🏼♀️
Happybsrn Hastane hastane değil sanki yol geçen hanı bu kadar kalabalık olmaz , sonuçta covid var, bı iki gittim kafam şişti, arkadaş doğumu orda yaptığı memnun kaldı,