cekik_anne 9 haftalık gebeyim ve kasıklarım ve belim bacaklarım çok ağrıyor bildiginiz sancı çekiyorum ilk bebegim birazda korkuyorum belimin agrısında çok sancıyo napcagımı şaşırdım bacaklarım bile çok sızlıyor mu normal mi 🙏🏼
Cansuuysl Canım benimde 6. hafadan sonra çok ağrı çektim özellikle bel ağrısı ve belim ağrıdigi zamanlar kasıklarım da çok agriyordu çok normal dedi doktor şu an 10 haftalık oldum ara ara yine bel ağrısı oluyo