F1234 Kızlar meraba ben 7+3 gebeyim dün kontrolüm vardı kese ve bebek göründü ama normal ultrason ve vajinal ultrasonla kalp atışı duyulmadı 2 hafta sonra bidaha gel dedi acaba kafama takmalımıyım…
Aysehsdmr F1234 canımsata göre bende 7+2 ama bugün ultasonda 5+6 çıktı kese var ama kalp atımı alamadı doktor 2 hafta sonra bidaha gel böyle furumlar olabilir endiselnme ddi
Hilal56 F1234 benim de 7+0 da kalp atışı oluşmuş ama duyamayiz henüz dedi haftaya bir daha gidince sorucam
Nalan53 kahvekitapakademi bende ilk gittigimde doktor bana şuan kucuk dinletsem bile az olur işte sonra birşey olur felan dedi dinletmedi kalp atışı oldugu halde 8 haftalık gittim herşey gayet güzeldi şuanda iyiyiz çok şükür içinizi hep ferah tutun iyi düşünün iyi olsun🥰
F1234 kahvekitapakademi SEN pozitif düşün canım bisey olmaz inşallah hayırlısıyla duyarız minik kalplerini 🥰
kahvekitapakademi Nalan53 inşallah çok teşekkür ederim ağlamaktan gözlerim şişti tüp bebekle 2.denememde 3.5 yıl sonra gebe kalabildim ilk kez. umarım benimkide sizinki gibi olur