B8use Tamamen kişi ile ilgili,kiloya falan bağlı bı şey değil. Ben biraz kiloluyum herhalde gebelik şekeri çıkacak dedim hiç bı şey çıkmadı mesela. Basit bı islem,sabahtan aç karnına bı kan alıp bi kutu kola gibi aynı ölçüde şekerli elmalı bı içecek içirip kan aliyorlar,bir saat sonra yine alınıyor. Pahalı bı işlem de değil özel de bile. Ben içim rahat etsin diye yaptırdım.