Kızlar dün sağlık ocağı son izlem için gittim. İdrarda enfeksiyon ve şeker olduğunu söyledi hemşire doktoruma söylememi dedi. Bende doktoruma mesaj attım daha dönüş yapmadı. Bilenler varsa yazabilir mi ne oluyor böyle bi durumda normalde hiç test sonuçlarımda birşey çıkmaz ilk defa çıktı o yüzden bilgim yok 🙄 36+6yım bu arada