Suay35 37.hafta çok erken bence illa normal Doğum yapmak zorunda değilsin ki canım ikiside Doğum kendini şartlama bebek anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi derler hep benimde 40.haftam dolacak Salı günü halen bekliyoruz olmadı sezaryen olurum rabbim neyi nasip ettiyse bana 39da direk sezaryen ol dedi ama istemedim daha erken diye beklemek istedim benim düşüncem bu şekilde ikiside Doğum herkesin acı eşiği farklı tabiki ama erken diye düşünüyorum