Sedaince Bikaç gündür rahmimde öyle bi ağrı varki yürüyemeyecek durumdayım normal mi acaba yoksa doktora gitmelimiyim bilmiyorum 🤷♀️ birde bebek hareket ettikçe çok ağrım oluyor dayanamıyorum bazen bunlar sancı belirtisimi
Yagmr000 Sedaince bende 31+6 günlüğüm bende de aynısı oluyordu doktorun bebek ters duruyor ondan demişti siz yinede doktorunuza görünün