Denizmila21 Kızlar ilk doğumun olacak az bir zaman kaldı . Doğum sonrası korse gerekli mi ? Kullanmadan incelme olmaz mı ? Kafam karışık tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim .
EbrarLinaBebek Denizmila21 canım bazı doktorlar hemen takmayı önermediği için ben korse almadım ama bebeğime müslin örtü aldım onu kendi karnıma saracağım annemde eskiden bizde karnımızı sarardık doğumdan sonra dedi o şekilde yapacağım karnımı saracağım biraz sıkı şekilde
Nnurdan Denizmila21 canım önceki doğumlarımda böyle korseler yoktu sarmıştık hep annelerimizde böyle yapmış ama şimdi korse ve rahim toparlayıcı kilot aldım bunları kullanıcam doktorun karşı gelmezse kullanmanı tavsiye ederim almasan bile sar mutlaka
2-prensesannesiii Denizmila21 Evet gerekli göbek çok sarkıyor yoksa ama korse yoksa bir tülbent ile satabilirsiniz
buketpoyraz Denizmila21 ben de yakında doğum yapacağım , korse aldım kendime doğumdan 1 hafta sonra takmaya baslicam
Denizmila21 EbrarLinaBebek korse kasar mı diye emin olamıyorum . Onun yerine olmadı mantıklı bezle sarmak 👍🏻
buketpoyraz Denizmila21 https://ty.gl/7y36zmb2py ben bu sitedekini aldım , instagramdan aybukgderin isimli kişinin önerisiyle aldım , genelde ürünleri gerçekten kullanıp ondan sonra faydasını görünce öneriyor 😊 hesabından bakabilirsin istersen öne çıkanlarda hamilelink yazılı yerde açıklamıştı korsenin yararlarını