Edaliko Kızlar 10 gün arayla biontech ve tetanoz aşısı olan var mı aramızda hamilelerden bir sıkıntı yaşayan oldu mu acaba
Pnaar34 Edaliko bugun biontec 3 gun sonra da tetonz olacam, daha bugun doktoruma sordum asilarin pespese olmasinin bir zarari yok dedi
Edaliko Bebek4545 bende 10 gün arayla oldum .doktorum ol dedi ama biraz önce ebe beni çok korkuttu panik oldum stresten gözüm karardı bir anda. O kadar panik etti ki beni kendi rızamla oldum diye kağıt bile imzalatti
Edaliko Bende 10 günle oldum insallah sıkıntı yaşamayız kızlar . Birde ikinci doz için bilginiz var mı her iki aşı içinde
GizeMustafa Aşı yapan hemşireler ve sağlık ocağında ki ebem 15 gün dediler, doktorum 3 hafta dedi , ben içime sinsin diye 1 ay sonra oldum riske atmadım .ardarda olmak iyi değilmiş