36+1 haftalık hamileyim kızlar vajinal akıntım var normalde idrar yollarımda enfeksiyon var ilaç kullandım fakat akıntım da tekrardan başladı baya yoktu 2-3 gündür peçeteye silince görüyordum bugün resmen silmeden idrarımı yaptıktan sonra kendisi lavaboya aktı ne yapmam lazım doktoruma haber vermeli miyim sizler naptınız başına böyle bi durum gelen oldu mu yardımcı olur musunuz