Aag06 Se23da doktor soylemesi lazim agir bir antibiyotik vermeyebilir,baska antibiyotik kullandirabilir kimse sana brn kullandim bisey olmadi desede inanma herkesin hastaligi hamileligi bir degil doktorla görüs o ic derse icersin
Pinarlina Se23da ben dişim için kullandım ama doktorumun izniyle bence sende bı danış eğer tavsiye ederse öyle kullan
Se23da Pinarlina Doktorun verdiği zaten kadın doğum verdi ama ilaç çok ağır korkuyorum ki bir şey ola
Pinarlina Se23da yani ben kullandım gebelıkde kullanan kişilerde vardı tabi okudum googlden falan 2.trımester zamanıydı yanı dişim çok ağrıyordu ama Allah’a şükür birşey olmadı inşallah sizde tez zamanda şifa bulursunuz bebeğe de size de bişi olmaz