14+3 arkadaşlar uzun zamandır böyle aslında karnımın solunda bir basınç bir dolgunluk hissi var ağırlık gibi yürürken bile zorlanıyorum hele disarida nefes nefes kalıyorum yuruyus yaparken basınç resmen beni assa cekiyor solumdan yatarken batıyor kasigima hayır bebek daha küçücük böyle birsey olamaz nedir bu ya yaşayan varmi