Mutlaka yaptırın ben 500 TL vermiştim iyiki yaptırdım. Bir sıkıntımız yoktu ama Plesenta ve bebeğin kordonun bağlanma yerinde bir sıkıntım varmış normalde kordon plesentaya ortadan bağlanırken benimki yanlardan bağlanmış doktor riskli veya kötü bişey değil ama bebeğin hamileliğinin son haftalarında istenilen seviyede kilo almayabilir dedi. Ona göre doğumum öne çekilebilirmiş . Birde bebişimi ilk kez o kadar net gördüm bambaşka bir histi keşke bir daha gidebilsemm 🥺