4.haftam arkadaşlar drum henüz keseyi bile göremedi. Çok erken farkettim gebeliği. 4 ü adet tarihimdi. Ben 30 ekimde israr testiyle öprendim üstelik yani adet olmadan 4 gün öncesinde. Betam ilkinde 529 du. Sonra 954. Dün gittim 1114 yülselmiş ama istenen seviye değil dedi doktor😔 ve aralarından 2 gün anca geçti. Benimle aynı durumu yaşayan ark.mdan yardım istiyorum lütfen siz böle bişi yaşadınız mı🙏