Arkadaşlar, gece sağ bacağıma kramp girdi daha önce 1 kez daha oldu. Eşim de işte olduğu için ancak kendi kendime müdahale edebildim. Sporcu olduğum için krampları biliyorum ama uyku halinde olması çok enteresan geldi bana. Hamilelikte olması normal mi lütfen daha önce yaşayan bilgi verebilir mi? Ona göre doktora gideceğim