Yarenn92 Selam arkadaşlar düdüklü tencere almayı düşünüyorum da 7 tl. acaba siz hangi marka kullanıyorsunuz ve memnun musunuz ? Yardımcı olursanız sevinirim 🌸
Aag06 Yarenn92 karaca kullaniyordum ama her seyi dudukluyle yaptigim icin sureyi azaltmak icin fissler aldim ucreti artiririm diyorsan fissler al eger yok uygun olsun deraen karaca alabilirsin ikisinden de memnunum kolay kullanimi kullanisli
Simgeyuca Yarenn92 arada böyle konu dışı forum görmek de güzel oldu 😀 insanın kafası dağılıyor anlık canım bende emsan innocook var fakat düdüklü fobim yüzünden aldığım gibi duruyor 😀
Elika0 Yarenn92 canım A101 online dan aldım ben. Hascevher 3.5 lt ve 9lt mi 7lt mi neydi ikili satılıyor fazla para vermeye gerek yok 150₺ ondan alabilirsin ben anneme ve kayınvalideme de aldım hepimiz memnunuz
Yarenn92 Aag06 aslında Karaca zeyna 7lt modelini almıştım fakat depoda kalmadı diyerek msj atılmış onun yerine 6 tl gönderelim demişlet farklı model bende kabul etmedim sen hangi modelini kullanıyon acaba Karaca’nın
Yarenn92 Simgeyuca evet arada böyle oluyor karar veremeyince sormak istedim çok marka olunca kafam karıştı 🙈
blueberyy00 Yarenn92 Karaca’nın küçük olanını kullaniyorum memnunum bence 7 litrelik olanı da aynı performansta olur
blueberyy00 Yarenn92 yani büyük aileyseniz ilerde de daha kullanışlı olur bana diyorsan büyük al beni fazlasıyla idare ediyor ve nohut kuru fasulye felan 15 dk da çok bile pişiyor memnunum yani
Lavantakokusu Yarenn92 bimden almıştım bende ikili biri büyük biri küçük bou 150 TL gibi birşeydi fiyatı. Sitelerinde satılıyor a101 bim hepsinde var marka farklı olsa da.
T1996 Yarenn92 taç presto aldım ben dört ve altı litre olarak ikili geliyor, hızlı soğutma özelliği var altını kapatınca iki dk sonra açabiliyorum, çok memnunum fiyatı da gayet uygun trendyoldan almıştım ben 🌸
Fundabshn Yarenn92 Ben taç kullanıyorum canım bi büyüğüm bi küçüğüm birde normal ikisinde kullanıdığım tencere kapağım var çok memnunum her yemeği ondan pişiriyorum kolaylık resmen 😘💕