Mervearc ben hep tv izelerken uyuya kalıyorum birden uyanıyormuş bazen eşime bianda sinirleniyorum bu kim diye hem düşünüp hem sen kimsin diyorum bi kaç kez baba demişim😂 beni seviyor Musun ben seni çok seviyorum diye sarıldığım oluyormuş saçmalıyormuşum😅Eşim ertesi gün tabi hemen dalga geçiyor hatırlıyor Musun diye hatta bazen uyandığımda elinde telefon görünce sinirleniyorum sürekli telefon elinde bırak şunu yat diye o an çocuk ben uyurken ne yapsın beni izlesin istiyorum galiba😂