-zlhzynp- Merhaba sevgili anneler, Kızım 2.5 yaşında ve şimdi oğlumu bekliyoruz. Yıllardır değişmeyen kardeşin sana hediye getirdi kervanına bizde katılmak istiyoruz ama ne alacağız karar veremedik? Fikri olan var mı? Ben bunu aldım çok sevdi, sevindi diyen?
Aag06 -zlhzynp- buyuk kocaman bi ayicik tarzi bisey olabilir,kiz cocuguna yemek yapma seti oyuncak mutfak ve oyuncak diş doktoru setleri var bu tarz biseyler olabilir
Nonamirce -zlhzynp- benim kızların en sevdiği oyuncakları mutfak merkezi oyuncağı hiç sıkılmıyorlar oynarken 💕
Mikmikbuk Aag06 aman ayıcıklardan uzak durun alerji tetikliyor. Eşimin alerji ondan tetiklenmiş küçükkene
Aag06 Mikmikbuk hadi ya yok ben zaten almam sevmem oyle cicili bicili seyler valla kiz cocuklari seviyor ya ondan dedim yoksa benim kiz istesin alamam yani onun dokuntusuyle uvrasamamm😂 bide zaten sevmem ayicik cicek bocek vicik vicik seyler 😂
Mikmikbuk Aag06 😀Benim bey bebeklikten itibaren sürekli tüylü ayıcığıyla gezer onla uyurmuş. doktor 7-8 yaşlarında demiş bu oyuncak toz alerjisi tetiklenmiş diye 🤷♀️ ufak tefek oynamakla bişi olmazda alışmasınlar aman dediğin gibi döküntüsü möküntüsü😀
Civcivimm35 -zlhzynp- benim kıza ne alsak çok beğenir 😂😂 bi bornozu vardı evde hiç görmediği kapşonu hayvan figürlü onu çıkardım kardeşin sana aldı dedim görseniz mutluluğunu 😊 gider gelir karnımı sever oldu zaten seviyodu daha da arttı sevgisi.. size de fikir olsun 🥰
Merveevrem18 -zlhzynp- ilkinde ablası kardeşin sana niloya bebek getirdi dedik verdik çok mutlu oldu çok istiyordu şimdi 3. Kızım doğacak ve barbi bebek aldık kızlarımıza ama bilmiyorlar sadece ne getirecek diye bekliyorlar barbi bebeği çok seviyorlar 15 kasımda doğumum var inş onlarda 4 gözle bekliyorlar 😁☺️☺️
Yzaman -zlhzynp- Benim de kızım var 4 yaşında bizde katıldık o kervana 😁 yapboz çok seviyor belki sevdiği bir çizgi flmin karakterinin yapbozu nu alabiliriz 😁 sizin ki erkek olduğu için Trendyol da otopark şeklinde oyuncak var iicnde arabalar var dönüp duruyor öyle birşey olablr belki hosuna gider
Zzs2091 -zlhzynp- benim kızımda 2 yaşında olacak kardeşi doğduğunda scooter almayı düşünüyoruz kitapta gördüğünde sürekli scooter gösteriyor bize
EbrarLinaBebek -zlhzynp- kardeşim. 1 bucuk ay önce doğum yaptı 3 yaşı da kızı vardı 2.erkek oldu balon aldı kalpli felan bide kızının sevdiği çikolatalardan aldı. Kızı çok mutlu olmuştu eve gelen herkese bak bu balonları kardeşim getirdi hemde kalpli diyordu.
Semanuryvz -zlhzynp- benim doğumuma çok var ama ben de uçan balonlara bağladığım bir şeker çikolata minik oyuncak kutusu düşünüyorum 💐