Arkadaşlar bugün on gün oldu sezeryan olalı iki defa banyo yaptım ikisinde de su geçirmez bant aldım eczaneden onunla yaptım şimdi bugün tekrar ben yapacağım ama tekrar Bantı almama gerek var mı dikişe mi su değerse bir şey olur mu çok korkuyorum doktora sormayı unuttum o onuncu günde su değdiren arkadaşlar var mı yazarlarsa çok sevinirim