Nazli_ayar Mervebulndu Benimde 16 İnci haftada belli olmuştu.bebis kendisini gösterirse doktorun söyler cinsiyetini :)
Asyaayaz1 14 itibariyle pozisyon uygunsa net cinsiyet belli olur demişti doktorum 13+5 de oğlumu 14+1 de kızımı öğrendim