gamzebella Kızlar prensesim olacagını öğrendim 😍16 haftalıgım erkek bebeğin belirtileri vardı hiç kusmadım midem bulanmadı tatlı yedim çevremdeki herkes erkek dedi 12. Hafta kontrolumde doktor erkeğe benziyor dedi ama hiç inanmamıştım 16 haftamı sabırla bekledim %95 kız dedi gerçekten hissettiğin oluyor 😍😍
ozlemmramazankoyuncu gamzebella Allahım sağlıkla kucağınıza aldırsın canım bende dün gittim göstermedi bebeğim cinsiyetini Çok uğraştı doktorum 2 oğlum var Rabbim hayırlı olanı nasip etsin Her bebek bir değil ben iki oğlumda hiç aynı şeyleri yaşamadım
Bahar11mucize gamzebella benimde senin gibi ne miğdem bulandı ne kustum ve hep çikolata tatlı yedim benim içinde erkek dediler ama sadece et tavukdan tiksindim bide benimde kızım oluyor iki doktordan taktikledim bide 😂😂😂
Denizz01 gamzebella %100 dedilleri halde ayrıntılıda değişen var çoook bence bekleyin ayrıntılıyı ☺️☺️
Merve71 gamzebella bende 13 haftalik gebeyim cuma ikili taramaya gircem merakla cinsiyeti bekliyorum ilk gebeligim 😊 çok rahat bi gebelik yasadım bulantı kusma çok nadir oldu çikolata yiyeşim var hep bilmiyorum artık ya merak ediyorum 😂😂
Esraumit Benmde hamileliğim çok sukur guzel geçiyor ama bende bel ağrısı var ara ara felaket ve mide yanması mahvoldum yani.cinsiyetimiz erkek.genel olarak benimde iyiydi cok sukur 🙏
ozlemmramazankoyuncu Esraumit iki oğlan doğurdum canı tecrübe misali oğlan çocuğu bele vurur Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın
Makbuss Esraumit ben de 15 haftalik hamileyim daha ogrenmdm ins bu hafta ogrenicem surekli olan bel agrim var benimde sizinde bebisnz hayri olsn
gamzebella ozlemmramazankoyuncu sağol canım inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım . Evet her bebiş farklı😊
Esraumit ozlemmramazankoyuncu annemde kucuk erkek kardesimde yasamıs bana vitaminle alakalı dediler ama vitamin aldımda geçmiyor.ama bazen kitleniyorum.doğumdan sonra geçti mi peki? Teşekkürler ❤️
Ozge11 ozlemmramazankoyuncu Benim de bel ağrılarım var ne zaman anneme belim ağrıyo desem sizin dediğiniz gibi der ☺️ Yarın randevum var bakalım öğrenebilecek miyiz cinsiyeti ☺️
Esraumit Ozge11 erkek olabilir ben cogu kişide bunu duydum erkeklerde ozellikle ben hayatta inanmazdım doktor erkek deyince inandım😊
ozlemmramazankoyuncu Ozge11 hayırlı olanı nasip etsin canım valla iki oğlumda belim çok ağrıdı birde eskilerde çok der bende yaşadığım için inanırım yani sağlıklı olsunda 🙏🙏🙏😊
BBusraa Bahar11mucize Herkesin değişiyor gerçekten ben yeşimimiz içtiğimizde olduğuna inanmıyorum pek ya 😂 bak etten tiksinmişsin kızın olmuş ben sırf et yemiştim kızımda 🙈😂
Zeynepzben Banada o kadar çok kişi erkek tahmininde bulundu ki ben ne kadar kız hissetsemde son zamanda artık bu kadar kişi yanılamaz erkek herhalde ya diyordum ki eşimin ve benim hissettiğimiz oldu kızımız olucak 😍
gamzebella Denizz01 evet tabi o zamana kadar bir şey almayı düşünmüyorum zaten ama ultrasonda doktor demeden kendi gözümlede cok net gördüm inş değişmez😊
Ozge11 Esraumit bakalım canım yarın öğrenebilecek miyiz benim de içime öyle doğuyor anneler hisseder diyorlar ya 😍
busraaammm Benim doktorum erkek dedi ama ben dayanamadım iki üç gün sonra başka bir doktora gittim detaylı ultrason zamanın gelmiş dedi 19+2 yken detaylıya girdim sordum kız dedi...kafam çok karıştı ..detaylı ultrasondaki mı doğrudur ?