llFatma Sevdenurr96 leke ise yerleşme normal kırmızı kanama olursa kork kuzu. Sen yine de doktoruna gözük ama panik yapma yüksek ihtimal yerleşme bende de olmuştu.
Simgeyuca Sevdenurr96 8 haftada bende de olmuştum panik yaptım ister istemez doktora gidince sorun olmadığını söyledi ve ptogestan verdi çok şükür kullanmama gerek kalmadı ve doktorun dediği gibi yerleşme kanamasıymış
Merve_0109 Sevdenurr96 yerlesme kanaması ola bilir doktorunuzdan daha detaylı bilgi almanız daha doğru olur
Muberenay_25 Evet canım doktoruna danış bilgisi olsun yerleşme kanamasıdır o korkma prosegon başlatıcaktır
ikizlerin_annesi__ Canım benim de oldu çok Şükür hatta 3 hafta sürdü resmen hani doktora gittim o süreç içinde hep hani kalp atışlarını duymak için . Korkma ama cok dikkat et uzan hep
Sevdenurr96 Merve_0109 Aynen canım Doktorumdan haber bekliyorum birde sizlere sormak istedim yaşayan var mı diye 🤗