Merhaba kızlar bende 1 yıldır korunmadağım halde gebe kalamadım bu ay eşime ve bana bir takım testler yapıldı fakat hiçbir problem çıkmadı doktor önümüzdeki ay reglin 2. günü gelmemizi söyledi aşılama yapılacakmış 26 ekimde rahim filmi çekildi onda da hiçbir problem çıkmadı doktor önümüzdeki 3 4 ayda şansın daha yüksek olduğunu söylemişti bu ay rahim filmi sonrası da ovülasyon dönemine denk geliyordu reglime 8 gün kaldı bende sabırsızlıkla bekliyorum 10 gün kala test yaptım negatif çıktı