cherrysu Kbryyy philips avent ve bibs aldım. Daha doğmadı bebeğim zaman var ama önce aventi vereceğim, en çok tercih edilen oymuş. Bakalım bebeğimiz kabul edecek mi 🙈😁
smmamoms Kbryyy philips avent ultra night aldım bir de bibs aldım çok hoşuma gidiyor inşallah tutar ☺️
Asyaayaz1 Kbryyy yok yaşamadım sadece ben solak olduğum için sağ göğüs emzirmede zorlandım biraz kendimi ona alıştırdım bi şekilde yoluna girdi herşey
BHNF Kbryyy emzik almayın bebeğinize bile bile ellerinizle neden bebeğinizi kötüye sürüklüyorsunuz emzik yok hanımlar . Damak diş yapısı bozulur bebeğinizin ağzında saatlerce plastik durması hiç sağlıklı değilllll
Calisananne25 BHNF ben de ilk etapta kullanmayı düşünmüyorum. Alıştırmak istemiyorum. Ben de kardeşim de hiç emzik emmemişiz annem de hiç zorlamamış bizi. İkimizin de dişleri muntazamdır. Bence de diş ve damak yapısını etkiliyor.
BHNF Calisananne25 kesinlikle kullanma . Bebekler emziğe ihtiyaç duymuyor 2 ay 10 günlük bebeğim var emzik kullanmıyorum hiç gerek yok
Dilekcnkn Kbryyy Avent aldım hastahanede tuttu ki benim diğer çocuklarımda hastahanede tuttular onlara wee almıştım başta şimdi bir ultra air var gece yanan birde ultra soft aynı zaten 😊