Ayum21 https://www.hizliresim.com https://www.hizliresim.com/madrhx9 https://www.hizliresim.com/lc3hkbp
Ceylin680 Ayum21 ben kız olabileceğini düşünüyorum çünkü armut gibi rahimde kizlar aşağı şişman tarafta konumlanir erkekler daha yukarı ince kısımda konumlanir .ben konuma bakarak kız olabilir diyorum
Ayum21 Nazli_ayar yok ya bırak tam bsy soylemesini hiç bsy söylemedi hadi devlet hastanesi soylemiyo dedik üniversite araştırmaya geldik gene söylemediler
Nazli_ayar Ayum21 İlk kez mi Cinsiyeti gördü kendi doktorunuz. Özel hastanedeki doktorumda ilk gördüğünde tam bişey demedi ( bende görmüştüm erkek dimi dedim şimdi bişey diyemem dedi) sonraki muayenede söyledi Cinsiyeti.
Nazli_ayar Ayum21 Allah Allah ya. Doktor kendinden emin değil mi acaba. Erkek gördüm ben. YouTubeta cinsiyet öğrenme videolari var bı onları izleyin. Kaç haftaliksiniz
Ayum21 Nazli_ayar Ya ben ultrason kağıdında pipi göremiyorm ama ultrasonda çıkıntı görüyorum bak ama doktor bsy demiyo
Ayum21 Ceylin680 Olabilir bende öyle bsyler araştırmistim denk gelmiştim ama o her gebede her bebeğin durusunda olmuomus bazen yaniltmalar olabiliyomus
Ceylin680 Ayum21 Gönlünüzden geçen olsun evlat çok başka benim kızım doğana kadar göstermedi cinsiyet .ama doğdu yanımdaki masaya koydular ilkkez onu gördüğümde hissettiğim o sevinci ânlatmaya kelimeler yetmez . dünya nin en güzel hissi