Rusnam Benim de 20 mm olmuştu çatlamış dedi doktor iki gün üst üste bir gün ara verip sonraki günü bir daha değerlendirin dedi. Adetime 9 gün falan var ama hiçbir. Belirti yok kalıp kalmaman bence tamAmen şans canım. Umarım kalırsın sağlıkla kucaklarsın bebişini.🤲🏻😊