Kızlar günaydın.. Dün akşamdan beri belimden ne yatabiliyorm nede kalkıp yürüyebiliyorum.. Hatta akşam karnımda sol altta ağrı, sol rahimde de kramp, sızlama gbi birşey vardı. Sabah eşim zor kaldırdı yataktan 😏 29+6 yım şuan. Hasteneye gtmeye gerek var mı sizce. Birde bu bel ağrısı arada olup geçmez mi böyle sabit mi kalıyor yaşayan oldu mu