Kızlar 21 gün önce düşük yaptım ve bir hafta oldu olmadı sağ kasığımda bir acı var tüplerin olduğu yerde sanki bana öyle geldi batma gibi arada acıyor ağrıyor gibi de oluyor ben en son düşük yaptığımı öğrendiğimden beri kontrole gitmedim kimyasal olduğunu söyledi doktor daha sonra da doktorum gitmiş acaba bu ağrı gibi Batmanın sebebi nedir açıkçası korkuyorum biraz çünkü öksürürken olsun bazen hareket ederken olsun açıyor biraz bastırdım da o zaman da hafif acıyor randevum haftaya maalesef o zamana kadar bişi olacak diye korkuyorum 🥺