Bende 21+6 haftalığım benimde sol kasığımda ağrım var ve Dr. Yazdım hemen ertesi gün çağırdı ultrasonda baktı tahlil yaptı kum döküyor olabilirsin dedi o yüzden çağırdım dedi ve çok şükür sonuçlarım temiz çıktı ve bu ağrılar olurmuş bebek büyüdükçe kg aldıkça yeri daralıyormuş gelişim oldukça ağrılar olurmuş ilaç verdi ağrıyı geçirmez hafifletir dedi progestan kullan vajinadan dedi bana sizlerde Dr. Yazıp bir kontrole gidin derim arkadaşlar 🌸