aysegulkiymaz Henüz 7 haftalık gebeyim. Mide bulatılarım 5.haftada başladı. Ve şimdiden 4 defa kustum (aynı gün değil 3-4 gün aralıklarla) . Bazen çok uykum geldiği için 10 da uyuyorum ama bu sefer gece 4 te uyanıyorum. Ve bi yere kalktığımda midemdeki suyu kusuyorum bitmek bilmeyen bir kusma isteği sonrasında rahatlayıp kraker yiyiyorum. Tekrar uyuyabiliyorum . (Bu arada uyku düzensizliğim de mevcut)Fakat gün içersinde de sürekli bir mide bulantısı hissediyorum buna rağmen öğünlerimi atlamamaya 2 saatte bir yemeye özen gösteriyorum çünkü açken daha fazla bulanıyor. En azından henüz aç kalmıyorum. Ama hep böyle bulanacak mı bu canısı? Yoruldum 😩 Sizde durumlar nasıl? Gebeliğinizin başında mide bulantınız ne kadar şiddetliydi? Ve sizce bu sorun teşkil eder mi?
minikpandammmm aysegulkiymaz bizzat beni anlattın aynısını yaşıyorum 9. Hafta bitmek üzere 10 haftalık olcaz ama bulantılar mide asidi daha dur burun tıkanıklığı gelcek neler neler ☹️☹️☹️ Ben bezdimmm
dml33 aysegulkiymaz seni çok iyi anlıyorum bnmde aynı hafta basladi 7. Haftadaym daha kötü bulanio artk birde cocuk var kalkmam bakmam gereken ıns biran önce geçer
fatma9 aysegulkiymaz bnde de var aynısı her sabah mide boş olunca su gibi kusuyorum yemek de yedimmi hepsi cıkıyor anca tuzlu kraker tarzı şeyler yiyorum gün icinde halada bulantı var
aysegulkiymaz minikpandammmm Bu mide asidi beni de çok yoruyor, hani ne yapacağımı şaştım. Bi insanın midesi sürekli bulanır mı ya.. biraz öğlenleri rahatlıyorum. Sabahları, akşamları, geceleri durum sıkıntı. Halsizliğime girmiyorum bile.. 🥺 şu 3 ay çabuk geçsin istiyorummm tadını çıkartamadık daha
Withbaby Benimde 6. Haftada başladı 1 hafta rapor aldım dayanılmıycak gibiydi prillam yazdı doktor günde 2 tane iyi geliyor 🙏🏻
Mormenekse34 7+3 um, son 1 hafta ayni seyleri yasadim bugun iyiyim sukur, kimisi aylarca suruyor diyor insallah bida yasamam🤷♀️ ben kraker ve mandalina yiyerk kendime geldim, bulanti gelince ne yaparsam yapayim gecmedi gerci anca rahatlatiyor
Kubraalisoy fatma9 benimde zaten canm ekşi çekiyo tuzlu filan ama o bile bitirmiyo bu bulantıyı son günlerde yediyim durmuyo bile
Kubraalisoy Bendede durum aynı kızlar 5-6 haftadan başladı şimdi 10 haftayı tamamladm bitmedi bitmiyoor halsizlik bi tarafdan mide bulantısına tahammül yok mutfağa girince ayrı bi ölüyorumm
Kubraalisoy aysegulkiymaz anlatılması bile çok zor ya hani bana bazen derler canın hişbişey çekmiyomu? Farklı bişey aşermiyosun neden?mide bulantısı o kadar fazlaki gönlümden hiç bişey yemek geçmiyor
aysegulkiymaz Ben de zannediyorum ki bir benim bulanıyor 😁 Gerçekten benim de aşerme falan yok hatta sürünüyorum ne aşermesi🥲 Bu arada ilaç iyi gelebilir belki doktorumla görüşeceğim. Ama sizce kullanılmalı mı?