Cansum1 Kızlar 38+4 üm artk isteğe bağlı düşünüyorum şiştim iyice yatakta bile döneniyorum ayaklarım yüzüm elim ALİSAMIN geleceği de YÖK gidip doktorla görüşücemmm panik atak var bende spinal vs de yapamam genel olup memnun kalan var mı korkuyorum çok ama son çarem artk
Nily Cansum1 ya uff bende cokkorkuyorum🤭 spinal bende olamam hastane ortami bemi tutuyor tansiyonum falan yukselir diye endiseleniyorum. Anestazidende korkuyorum Masil bisey acabaa. 😞😞
tgcaty Cansum1 canım bn özel de yaptım ilki geneldi 2 sene önce sonda fln takmadılar wc gir hazırlan dediler en son ne zaman yemek yedin dediler plansız hazırlıksız olmuştu suyum patlamştı normal dr akşam 10 dan sabaha kdr birsey yemek yasak bagırsaklar boş oluyor sadece yatak dan ilk kalkış agrılıydı bidr narkozun etkisiyle konusma bagırma fln yapmısım kafa gzl cnkü 😂 ama önermiyorlar geneli bebel de narkozlu cıkıyor
MucizemE Cansum1 bizde 38+5 olduk cuma muayenem var 39 haftada normal doğumu bekliyoruz ama bende gittiğim de sezeryan olmak istediğimi söylicem bakalım ne diyecek inşallah kendi gelir de gerek kalmaz
Svl Cansum1 ilk bebeğimde 38+5 te isteğe bağlı sezaryan oldum genel anesteziyle çokta memnun kaldım ağrım sancım olmadı sondada doktorum taktırmadı.Bünye meselesi herkeste aynı etkileri göstermeye bilir.ikinci bebeğimi bekliyorum yine genel anestezi olacak
Cansum1 Nily cnm hiç bilmiyorum bugun doktora gidip görüşücemmm panik olduğu için spinal hiç yapamam genel dede herhalde sondayı odada takıyorlarmış o da zor napcam bilmiyorum bende
Nily Cansum1 burdan paylasabilirmisin Sonda taktiklarini duymadimya bemim İkitane kuzenim oldu ama takilmamisti Ayyy bide ona dayanamam heraldeee🤭😞😞
sudamlasi ArzuBaysal yapıyolar canım ama genel anestezi verildikten sonra Dr un oyalanmaması lazım bebeği hızlı çıkarması lazım😊
Cansum1 MucizemE inşallah ben normal yapamıycammm alttan çık a et dikişler her türlü olcak ki bizimkininnn gelesi YÖK artk sıcaktan bunaldım psikolojimde bozuldu alsın biran önce
Cansum1 Svl ay ne güzel peki orası bariz belli mi kesildiği nasıl oluyor göbek var ya değiyor mu yaraya
Svl Cansum1 doğum yaptıgımda ince bi çizgi gibi düşünün yara felan olmuyor 2 sene önce doğum yaptım şuan belli belirsiz izi.hiç öle korkulacak bili yok.Tabi doktorda çok önemli mesela 10 yıllık önce dogum yapan arkadasınkiyle aynıydı kesik yerimiz ben yeni olmama rağmen
Cansum1 Nily canım bugun Allah'ın izniyle gidicem doktora görüşmeye anlatırım sana detaylı olarak yazarım buraya bakalım ne dicek
Didemalkanendik Valla ilk doğumum normaldi ama bunda cesaretim yok oyuzden bende genel anestezi sezeryan isticem bebekte tersti dönmemiştir inşallah 😁korkuyorm çok kayınvalidem normal yap diyor enazından sebebim olur
Yabrukus Didemalkanendik aman kayınvaliden ne karışıyo ya senin kararın önemli ben yapmıyorum normal dayanamıyorum dersin olur biter yani ona neymiş
Zeynepreyyan sudamlasi sonda takmak mecbur . İdrar nereye gidecek 6-7 saat kalkmak yasak tuvalet ihtiyacını nasıl gidereceksin? Süreli serum takılıyor ve sürekli idrar çıkışı oluyor . O yüzden sonda mecbur
Pelus Arkadaşım epidural iğnesi vurulurken yeri bulunamamış 8 10 kere iğne batırmışlar,sonrasında genel anesteziye almışlar. Hala belinde sızlama olduğunu söyler
sudamlasi Cansum1 kimisine takmamış Dr u demek ki mecbur değil yada takcaklarsa uyuştuktan sonra taksınlar sezaryen olcakların korkulu rüyası😔
Didemalkanendik Cansum1 ya canm aslında sezeryandan kolay diyorlar ama benm çok zor geçti hem dikişim çoktu hem enfeksiyon kaptı hem ağrım çoktu suni sancı beni mahvetmişti baya zordu yani