Asff112 Petyynut bebek cıkarken yaptılarr onuda zaten hisssetmiyorsun pek pasuman gece yapcaklarmış onda belki yaparlar söylerim 🤩😘
Busra2013 Asff112 sezeyanmı normalmı yaptınız nasıl gectı sezeryansa agrı hıssetınuzmı normalse kalp atısınıs ıkınırken yukseldımı yada cok agrı oldumu zorlandınmı😏
Asff112 Busra2013 sezryan oldu canım amelyttan cıkınca ağrı değilde yanma hissettim sonrasında geçtii cok güzel geçti sonrasında hiç ağrı hissetmeidm 🤩 hemen kalktım ayaga 🧿🧿
Asff112 Petyynut yapmadan sordum canım bastırmyoruz sadece pasuman yapıyrz dedii ama bebek cıkarken bastırdılar amlyt anında
Petyynut Asff112 o zaman buna sevindim bazı hastanelerde bebek çıkarken değil sonradan bastırıyorlarmış çünkü
Merve1245 İyi geceler Allah analı babalı büyütsün inşallah evladınızı, bende yarın ilk defa belgin hanıma gideceğim 33.haftamdayım meönun kaldınız mı muayene ve doğum ücretleri ne kadar bilgilendirme şansınız var mı? 😇