Mrmr1 [https://imgyukle.com/f/2021/11/05/kO6v40.jpg](https://) Testi bu sabah yaptım şansıma mıdır acaba dün yaptığım test çatlaktı bugün kide bana boyası akmış gibi geldi 15. Dakikada böyle görüntü regli gelmedi 9. Gündeyim Çok fazla belirti yaşıyorum 😑
annesinin_beybisi Mrmr1 bence bugün yeniden bir test al ve yap 3 damla damlat ben de bi yarım saate test alicam burda da hastahane yok kan veremiyorum birlikte yapalım testi😊
annesinin_beybisi Mrmr1 benim de dün bu sekilde cıktı zannetmiyorum test yanlıştır ama yine de bir umut yeniden test yapicM
annesinin_beybisi Mrmr1 hiç sanmıyorum 4.5 senedir onlarca kez tek çizgi gördüm bundan da umutlu değilim