seher_edz Kızlar geceden beri çok şiddetli 5 dakika da 10 dakika sancılarım geliyor gece 4 gibi nişanım geldi bu gün randevum vardı zaten 10 da ama suyum gelmedi hala acaba ne yapar doktorum sizce 40+3 haftalıgim bu arada 🥰
Kbrayankkk2 seher_edz Ayyyy çok güzel ya kendisi patlatır suyu yada bekletir bilmiyorum ki ben direk sezeryan oldum suyum PATLADI nisan gelmedi ama
DefneRana seher_edz sancınız düzenli ve şiddetli ise açılma kontrolü yapar ve yatrr yüksek ihtimalle bende 40+3 de doğurmuşm Rabbim yardım eylesin 😊
seher_edz DefneRana 3 gün önce çatı muayenesi olmuştum açılmam vardı ve rahimde yumuşama olduğunu söylemişti nda ntsde sancım çıkmıştı ama ben hissetmemiştim 🥰
Kbrayankkk2 seher_edz Ama ben onceden devletde yatim 3 gün parmakladilar ondan sonra özele karar verdim belki ondan geldi suyum suni sanci bile yedim cok çektim ondan yani insallah seninki kendiliğinden patlar dogurursun hemen