Melishilal Kızlar babybjörn diye sallanmayan bır ana kucagı var baya övgü almış ne yapmalıyım bılmıyorum az zamnım kaldı sızın önerebılıcegınız marka var mı ve sallanan mı olmalı sallanmayan mı 🥺❤️🧿👶🏻🐣
Nurklc38 Melishilal Otomatik salanan almadım çoçuk hareket ettikçe salananlardan aldım. Kullanmadım ama yorumlarına felan baktım gayet de güzel yorumlar vardı geldiğinde de baya kaliteli ve güzeldi. İsterseniz bi bakın link atayım da. https://ty.gl/34eubxawjn ben 200 gibi bi fiyata almıştım şimdi baya çıkmış fiyatı
Busss_ Melishilal ben de henüz kullanmadim ama e bebekten 6 fonksiyon bayb plus markası aldım fiyatı düşmüştü. Hem yatak oluyor hem salıncak yorumlarını okudum çok memnun kalmışlar bakabilirsiniz
iki_minik_annesi Melishilal https://www.hepsiburada.com/bebebebek-ana-dizi-sallanir-ev-tipi-ana-kucagi-13-kg-0-3-yas-kirmizi-pm-HB00000K2OSQ bizimki bunun mavisiydo elim ayagim olmustu
bhbebikannesi Melishilal bende babybjörn aldım aşırı övüldüğü için .Bakalım kullanmak nasip olur inşallah
Nisaanuur https://ty.gl/nyv900wil7 Benim ablam 2 çocuğuna da Vauva marka ana kucağını kullandı bende oğluma alacağım inşallah . 🤗 indirime giriyor ara ara