Ozen1 ben stok yapmadım mesela
Oğlumda prima kullandım pişik yaptı canbebe kullandım sızdırdı en son sleeppy de karar kıldım..
2 no ile başladım 3.350 kg doğmuştu gayet iyi oldu 3 hafta sonrada 3 noya geçmiştik
4 aylık kizim var oda aynı kiloda doğdu ondada 2 ile başladım ayni sekilde 3 hafta sonra 3 e geçtik simdi 4 aylık 4 no ya geçtik 😇