kkuubbrraa Kızlar saat 11 de nasipse 3. Sezeryanı olucam ikisinde birşey anlamadım ama bu sefer içimde acayip korku stres var 😩 bir önce ki doğumum da bebeğim yoğun bakımda kalmıştı galiba ondan çok tedirginim Benim için dua eder misiniz
Hiraumut kkuubbrraa oyy Kiyamam ben sana. RABBİM yardımcın olsun İNŞAALLAH. Bnm de bugün ilk doğumum sezeryan olacak nasipse. RABBİM hepimizin yardımcısı olsun İNŞAALLAH. Dualarim seninle kuzum🙏💕
mathildaa kkuubbrraa Allah yardimcin olsun canim sağlıkla kucağına almak nasip olsun. İçini rahat tut 🌼
kkuubbrraa Hiraumut İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza sende benim aklımdasın iyi dileklerimiz karşılıklı olsun☺️
Hiraumut kkuubbrraa Amin cnm İNŞAALLAH. Bnmde Suan yatisim yapıldı. Saat bir buçuk gibi doğuma giricem.