Ozgee61 Kızlar merhaba bugün 34+6 dayım. Afedersiniz peçeteye çok çok az miktarda kan gelmiş. Neden olabilir
mathildaa Ozgee61 canim kanamanın her türlüsü risk olabilir diyor dr lar bilgin olsun. Dr una ulas hastaneye git nolur nolmaz
tlnnlt Ozgee61 bende 34 teyim doktorum kanama olursa kesinlikle haberim olmalı demişti bence ihmal etme git doktora veya telefonla ulaş
Babymee Canım mutlaka doktoruna bilgi ver. Hastaneye git. Kan ne olursa olsun problemli bir durum. Haftan doğum için erken. İnşallah kötü bir durum olmaz. İhmal etme lütfen 🙅
Nurklc38 Ozgee61 Kanamanın her türlüsü riskli. Nişan da olabilir ama bunu biz bilemeyiz ne olursa olsun doktoruna mutlaka danışman lazım. Burda bu konularda bilgi almak pek doğru değil. İnşAllah birşeyin yoktur 🙏🏻