Kzlar 35 haftalığim ama dojtorum bebegin gelisimi 3 hafta geride dedi.ve bana karın çevresinin gelişmediğini söyledi.d vitmni balık yaği kansızlık hapları kullanmama rağmen.beni 1 doktora sevk etti onunda ne yapacgni bilmiyorum.şuan kilo alması için ne yapabilirim emeklerimin boşa gtmesni ciğerimin yanmasını istemiyorum çok korkuyorum 😪😪